31. joulukuuta 2009

What you're here for? I don't need you.

Heippa ja hyvää uutta vuotta näin heti aluksi! En voi uskoa, että tänään tosiaan on 31.12. ja huomenna on jo vuosi 2010. Tuntuu ihan liian ihmeelliseltä. Eikö 2009 vaihtunu just? Aika menee liian nopeesti, se vaan sujahtaa ohi niin, ettei sitä huomaa.
Mitään ihmeellisempiä suunnitelmia ei täksi illaksi ole. Avataan shamppanja pullo ja mennään kattelemaan raketteja. :)


Tähän sitten vähän kysymyksiä kuluneesta vuodesta! =)

1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
Olen :)
2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
Oon tehny vaikka mitä uutta tänä vuonna, enkä läheskään muista mitä kaikkea :D
3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
Olen.
4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
Ensinnäkin Japanin matka! Ja sitten Enrique Iglesias ja Backstreet Boys keikat. Ja sit on jotain satunnaisia päiviä, mm. miikan ja tottakai muiden kavereiden kanssa :)
5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
Oon, mutta ne on sovittu pian. Turhia pieniä riitoja.
6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
Oon mä tainnu, joo. Henkisesti oon jollain tasolla kasvanu ja musta on tullu onnellisempi. Kaikki ei oo enää niin vaikeeta. Ulkonäkö on myös muuttunu, vaate tyyli. Moni kaveri ja muu tuttu on sen varmaan huomannu.
7. Oletko lihonnut?
Ja laihtunut. Paino heitelly sinne tänne edes takasin.
8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
En.
9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
En oo ikinä ollu leffassa yksin.
10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
En, vaikka halunnut oonkin.

TURHANPÄIVÄINEN ÄLYKKYYS:
1. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
En osaa sanoo. Oon tutustunu niin moneen uuteen ihmiseen tänä vuonna.
3. Synnyttikö kukaan läheisesi?
Jep, sain serkun.
4. Kuoliko kukaan läheisesi?
Ei.
5. Missä maissa kävit?
Taisin käydä ainoastaan Japanissa.
6. Mitä haluaisit vuodelta 2010 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2009?
Rakkaus, ja se että jaksaisin panostaa asioihin, mm. kouluun.
7. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2009?
2.12.
8. Vuoden suurin saavutuksesi?
Onnellisuus. Oon ollu tänä vuonna pitkästä aikaa oikeesti onnellinen.
9. ...ja suurin epäonnistuminen?
Hmm. Noita epäonnistumisia on aina, enkä oikeen osaa sanoo, mikä niistä on ollu suurin. Varmaan irti päästäminen, se on aina ollu vaikeeta ja on edelleenkin.
10. Kärsitkö vammoista?
En tai no henkisistä joo.
11. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
Hm, varmaankin kameran uus objektiivi tai akkukahva. En mä muuta ihmeellisempää oo tainnu ostaa?
12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
En tiedä.
13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
En haluu nimetä tähän ketään, mutta muutama läheinen ihminen.
14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Ruokaan :D ja vaatteisiin.
15. Mistä innostuit eniten?
Innostun yleensä aika monestakin asiasta, en tiiä mistä olisin eniten. Varmaan bäkkäreiden keikka on aika kärjessä.
16. Vuoden 2009 ihmiset?
Perhe, parhaat ystävät, Miika, ym ihmiset, joiden kanssa oon viettäny aikaa.
17. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
Veikkaisin, että onnellisempi.
18. Lihavampi vai laihempi?
Taidan olla lihavampi. Vaikken mä vuodessa paljoa mitään oo lihonnukkaan.
19. Rikkaampi vai köyhempi?
Tällä hetkellä taidan olla rikkaampi, vaikka on sitä rahaa mennykkin.
20. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
Viettäny enemmän aikaa tiettyjen henkilöiden kanssa ja panostanu kouluun.
21. ...entä vähemmän?
Laiskotellu.
22. Miten aiot viettää joulun?
Oltiin täällä Luostolla perheen kanssa.
23. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mitä se olisi?
Elokuussa oli muutama sellanen asia, jotka olisin jättäny tekemättä.
24. Rakastuitko vuonna 2009?
Rakastuin.
25. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
Ei mulla sellasia.
26. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
Gossip Girl tai O.C.
27. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
En.
28. Mikä oli paras lukemasi kirja?
Hm, Breaking Dawnin suomennos Aamunkoi uusista kirjoista, mitä en oo aikasemmin lukenu.
29. ...entä musiikillinen löytö?
Backstreet Boys uudestaan, Cobra Starship ja onhan niitä muitakin, jotka ei just nyt tuu mieleen.
30. Mitä halusit ja sait?
Ei tuu mieleen.
31. Mitä halusit, muttet saanut?
En kommentoi.
32. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
Harry Potter ja puoliverinen prinssi kuuluu ainakin aika kärkeen. En ees muista mitä leffoja oon kattonu tänä vuonna :D
33. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Sannan ja Jennin kanssa meillä juhlimassa. :)
34. Ketä kaipasit?
Aika montaa ihmistä, eniten ehkä Miikaa.
35. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
Ei varmaan mikään tai kukaan.

MUUTA:
1. Kuinka monta ihmistä olet suudellut vuoden aikana?
No enpä oo laskenu, mutta ihan tarpeeksi.
2. Oletko joutunut tappeluun?
En.
3. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana?
Olen.
4. Oletko juonut "perseitä"?
En.
5. Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin?
Olen.
Tajusin just, kuinka paljon tänä vuonna oikeesti on tapahtunu ja miten mun elämä onki muuttunu. Joskus sitä toivoo, että jotkut asiat ois niinkun ennen. Tälläkin hetkellä sellanen fiilis.

Ei kommentteja: