26. joulukuuta 2009

I think I wanna stay single

Heippa, enpä nyt sitten pitänykkään mitään kunnon lomamatkataukoa tästä bloggailusta, sillä pääsen täälläkin koneelle. Mukavaa täällä on ollu, tosin väsyttää aika paljon.:D Tultiin siis keskiviikkona päivällä tänne, mutta ollu sellaset päälle -2o astetta pakkasta. Mitään isoja matkapostauksia en tee, että kuvat saatte sitten vasta, kun oon kotiin päässy. Josta tulikin mieleen, mä onnistuin unohtamaan mun kameran kotiin! En ymmärrä miten se on mahollista. Mulla on aina kamera mukana, kun lähetään jonnekkin, niin nyt mä sitten onnistuin unohtamaan sen. Onneks iskällä on mun vanha pokkari mukana, että ees jotain kuvia saadaan.



Kuva tältä päivältä Pyhältä. Pyhän puolella oli vähän lämpimämpi, Luostolla sit sen -23 astetta.:D

2 kommenttia:

Karo kirjoitti...

Hitto siel on kylmä :D:D:D:D: Tääl käy välil plussan puolel, mikä on tosin myös iha bebast.......... lumi on kivaa=(

Tea ♥ kirjoitti...

Karo: no eikai!::D vaihetaaks paikkoi? tuu sä tänne mun puolest, ni mä voin tulla sinne :)::)) mielummi oon plussakelissä ja ilman lunta =) mun naama nimittäin meinaa jäätyä täällä.