13. joulukuuta 2009

Oh, dear, we are in trouble.

Random kuvia tältä viikolta.

vetoketjumekko - Carlings
kaulakoru - JC
jakku - Vero Moda








Sain sikainfluenssarokotteen perjantai aamuna ja oonkin sitte ollu sen jälkeen kipee. Käsi on ollu erityisen kipee, mutta myös päänsärkyä, huonoa oloa, ja oksetusta ollu. Kuumetta ei onneks kuitenkaan. Sekava olo edelleen on ja päätä särkee. Oon yrittäny aina välillä lepäillä ja eilinen menikin sängyssä ja sohvalla makoillen.
Tänään oon ollu melko turhautunu, sillä ei oo oikeen mitään voinu tehä, sillä en jaksa. Kaikki voimat kadonnu kuin tuhka tuuleen. Ja jatkuvasti väsyttää. Huomenna kuitenkin kouluun oon menossa, oli tää menny ohi tai ei. En haluu jättää yhtään päiviä väliin nyt, sillä enää 5 päivää jäljellä ennen lomaa!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

noi sun kuvien laadut on aika hmm.. näyttäviä. sfklödjgweigtj hohohoozspfasgf

Tea ♥ kirjoitti...

Ano: puhelinlaatu :)

Anonyymi kirjoitti...

syö vähä enemmä hei riisitikku

Tea ♥ kirjoitti...

Ano: kyllä mä syön, enkä mikään riisitikku ole. oon ihan sopiva omasta mielestä :)