3. kesäkuuta 2009

I'm waking up to your perfume

Heippatihei, mä en tylsistytä tällä kertaa teitä mun turhilla höpötyksillä, vaan mennäänpä suoraan kuviin!(=

Perjantaina leksulla otettiin jotai ihme posetuskuvia:D



Sanna totesi yhessä vaiheessa: "Nyt otetaan hääkuvia!" Tässä nyt sitte parhaimmat noista "hääkuvista".:DD



Tällä hetkellä ihan hirmunen ikävä kultaa ♥__♥


Lauantaina 30.5. meillä oli siis päättäjäiset, ihan hyvin meni. Todistuksen keskiarvo oli 7,1. Ois voinu parempikin olla, mutta oon ihan tyytyväinen. joo, piti oma naama ympyröidä, että löydätte mut:_D

"Henkka and the ladies"
Kiva, ku kaikki muut oli tollei tosi nätin näkösii vielä ja mä itkin:'d


Illemmalla sitten olin kavereiden kanssa keskustassa, Rautatientorilla ja tuomiokirkon portailla istuskeltiin ja mäkissäkin tuli käytyä.




Ja lauantaina Miikakin sitte lähti Rovaniemelle, kun ne muutti sinne=( mutta onneks nään sen jo ens maanantaina taas, kun rakas tulee käymään täällä♥


Maanantaina olin kavereiden kanssa hietsussa =)
haha, mähän oon ihan valkonen:D







Eilen olin sitten keskustassa shoppailemassa Jennin ja Sannan kanssa. Löysin pari paitaa ja alushousut.:D Kuvailen ne sitte joskus tänne, kuhan saan mun kameran toimimaan! Kun objektiivissa on jotain vikaa, niin se ei oikeen toimi=(
Tänään varmaankin sit vaan ulos, että ei sen ihmeempiä suunnitelmia.

Tarkistin tän tekstin about 5-7 kertaa, mut musta tuntuu, et tääl on vieläkin joku virhe..

5 kommenttia:

jennippi kirjoitti...

ää olenpas söpö <3

Anonyymi kirjoitti...

maaaw <3

Tea ♥ kirjoitti...

jennippi: erittäin =)=))=)=))
ano: =)

moi. kirjoitti...

tykkäätkö tytöistä vai onko tuo jota suutelet poika? (8

Tea ♥ kirjoitti...

moi.: joo tykkään iha kyl tytöistäki, mut tää nyt on poika: DDDD