18. kesäkuuta 2009

But you don't love me

Hihei, tää viikko on kulunu leffaa kattellessa (Twilightin katoin n. 4 kertaa) ja sit Jennin seurassa. Ulkona on siis tullu käytyy, vaik illalla aina on ollu sateista ja kylmää.:<
Ylpeys ja ennakkoluulon sain sitten luettua eilen illalla ja tykkäsin kirjasta ihan älyttömästi. Nyt pitää ettiä vaan kyseisestä kirjasta tehty leffa jostain katottavaks, vaikken Keira Knightleystä tykkääkkään(;
"Voin käsittää, että kykenit jatkamaan ihastuttavasti, kun kerran olit jo päässyt alkuun, mutta mikä ihme sai sinut ensin syttymään?"
"En voi määrittää aikaa tai paikkaa, tai katsetta, tai sanoja, jotka laskivat perustan minun tunteelleni. Siitä on liian kauan. Olin jo täydessä vauhdissa ennen kuin kykenin tajuamaan, että olin alkanut."
Mä tykkäsin herra Darcysta heti siitä alkaen, kun se mainittiin.

Tänään ois tarkotus lähtee mökille juhannukseks, sunnuntaina tullaan takas. Pitää varata muutama kirja ja patterit mp3:n sinne mukaan, että ois jotain tekemistä.:D Jos aurinko paistaa, niin tottakai makoilen laiturilla nauttimassa. On kyllä hyvin todennäköstä, että alkaa sataa, ni täytyy sitä tekemistä sisälläkin olla.

Tää taitaa olla viime viikolta.. luulisin?

Maanantailta Jenniltä: D tää asento on ihan normaalia mulle..




Sit päästään eiliseen päivän asuun:
ryppyleggarit - Gina Tricot
tunika - Ellos
huppari - H&M
koru
hattu - Punanaamio (näkyy alemmas kuvassa)



Joo, enpä sitten taida sen ihmeempiä selitellä. Seuraava postaus tuleekin sitten varmaan maanantaina, kun oon takasin Helsinkiin päässy.
Heippahei ja hyvää juhannusta♥

Ei kommentteja: