12. kesäkuuta 2009

Nothing

Joo, hei taas. Mulla ei ole edelleenkään mitään tarkkoja muistikuvia, mitä oon viime päivinä tehny. Oon vaan kavereiden kanssa ollu ulkona ja lukenu kotona.
Sain siis New Moonin luettua ja päätin, etten aio lukee sitä pariin vuoteen, niin hirvee ja järkyttävät kirja - kärsin, kun luen sitä.. Enkä nyt kerro miksi, saatte omassa päässänne miettiä sitä, jos haluatte. Mutta nyt luen Ylpeys ja ennakkoluuloa, ja oonkin jo yli puolen välin lukenu. Enköhän mä sen saa huomenna luettua loppuun.;)










Päivän asu:
farkut(poikien) - Ellos
t-paita - Laivalta
Converset - Stockmann
Skullcandy kuulokkeet - CDON.COM

nähtävästi oon ollu Karpon kanssa ulkona

en itekkään tiiä, mitä tein




alempi on muokattu versio

Tässä välissä oon sit nähny Miikaa parina päivänä, kun se on Helsingis käymäs♥

Tänään tällästä:


haha suu/nenä sensuuri

mun huulet on ihan oudon väriset, tollaset ihmeelliset vaaleenliilat;o, vaikken mitään ollu niihin laittanu.
Päivän asu:
harmaa tunika(lyhyen puoleinen) - Ellos
minifarkkushortsit, ite leikattu - ei mitään tietoa
wet look legginsit - Gina Tricot
hattu - Punanaamio

Sitten jatkamaan HSM2:n kattomista;)

2 kommenttia:

kootuslotus kirjoitti...

kiva toi punanaamion hattu : ))

Tea ♥ kirjoitti...

karoliina: kiitos=)