31. toukokuuta 2009

=)

Tätä on odotettu viime elo-syys-lokakuusta asti ja nyt se on vihdoin täällä: KESÄLOMA♥ ja 9. luokka on ohi!

Nyt aattelin selostaa, että mitä oon nyt muutamana päivänä tehny ja sit myöhemmin tänään(tai viimeistään huomenna) teen postauksen eilisestä - koulun päättäjäisistä.

Elikkäs keskiviikkona oltiin keilaamassa Ruusulankadun keilahallissa oman ja rinnakkaisluokan kanssa. Kaikki ei kylläkään ollu, se oli vapaaehtonen juttu - sai mennä, jos halus.
Täs nyt sit pari kuvaa sieltä:

Roosa, minä, Mila

Mul oli pinkki keilapallo;)




Torstaista mulla ei oo mitään mielikuvaa, että missä oon ollu o___O
Mutta perjantaina olin sitte leksulla kavereiden kanssa. Ihan vaan perus hengailua, ei mitään ihmeellistä.

Joo, myöhemmin sitten saatte sen postauksen eiliseltä.(==

Ei kommentteja: