15. toukokuuta 2009

Time has come for me to realize

Woah, eilen olinkin sitten kipeä >__<
Aluksi oli tarkotus, että ehkä lähettäis maman kanssa ostoksille, mutta olin saanu koulupäivän aikana päänsäryn ja heti aamusta asti kurkku oli ollu kipeä.
Ranskan koe, johon olin 2-3 päivää ihan hulluna lukenut (ihme), ei sitten mennykkään niin hyvin=( Ja kaikenlisäks aamulla poltin sormeni suoristusrautaan.

Eli siis, kun tulin koulusta, niin olin tosi väsyny, kurkkukipu ja hirvee pääkipu ja tuntu, et kaikkialle sattuu. Silti jaksoin tulla koneelle hetkeksi ja syödä välipalaa. Sen jälkeen meninkin nukkumaan.

Tältä mä siinä vaiheessa näytin, kun tulin koulusta....




Tässä mun mahtava välipala, kuumaa mehua ja nakkeja:


Sitten, kun olin nukkunu joku vähän yli tunnin, niin söin sitten taas.:D Sen jälkeen datausta jonkin aikaa ja ulos kavereiden kanssa=) Siinä vähän onneks piristy.
Kun olin sitten kävelemäs takasin kotiin, niin tuntu, et oisin hypänny 2 vuotta taakse päin 7. luokalle. Ihan sellanen olo, kun mun masennukset alko. Oli ihan sairaan kylmä ja päätä särki. Se tuntu _niin_OUDOLTA_.
Kotona sitten paha olo jatku, en jaksanu ees syödä mitään. Menin jo klo 20 nukkumaan, mut heräsin sitte tunnin päästä, just sopivasti, että näin Lostin. Sitte klo 22 menin uudestaan nukkumaan, mut en heti nukahtanu, vaan pyöriskelin sängyssä jonkin aikaa.

Tänään sitten toi päänsärky jatku, mutta sit piristyin kuvis tunnilla, ku pääsin kuvailee.
Yks tyhmä juttu tänään kuitenkin oli se, että kuulin poikaystäväni joutuneen sairaalaan=( Joku umpisuoli/-lisäke juttu. Tänään sillä on se leikkaus ja sunnuntaina pääsee kotiin (kuulemma). Toivottavasti kaikki menee hyvin ja ihan terveenä pääsee pois<3

Kohta puoliin lähen maman kanssa Itikseen shoppailee, käydään ettimässä mulle mekkoa kevätjuhliin/isoveljen ylppäreihin=) Pelottaa vähän noi kevätjuhlat, sillä ne on kans koulupäättäjäiset eli 2 viikon päästä peruskoulu on ohi! Hui.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuuntele jukka poikaa. Hyvä musiikki, parempi mieli... :)

Sanna kirjoitti...

syöppö :Ddd<3 onneks se miikan leikkaus meni hyvin<33

maria kirjoitti...

hee kiitos!♥

Tea ♥ kirjoitti...

Ano: :D kiitos ideasta

Sanna: hihi, joo tosi syöppö:D:D:D:DD jep, onneks se on kunnos<3

marie: (: