23. toukokuuta 2009

And we'll keep on fighting till the end

Mulla ei itseasiassa ole mitään ihmeellistä kerrottavaa. Joten laittelen tänne taas kuvia kuluneelta viikolta, pienet selostuksetki mukana=)


Sunnuntaina käväsin IKEAssa vanhempien kanssa, mukaan sieltä tarttu mulle uus roskis ja 200kpl paketti punasia pillejä!=) Ostettiin kyl sit uus sohvapöytäki meille.
Sit sen jälkee oleilin ulkona ekaks Karon kans kuvailemas ja sit myöhemmin muiden kavereiden kanssa.




Tää ilme:'DDD
Voisinkin selostaa nyt ton päivän asun tähän:
Hattu - Punanaamio(?)
Aurinkolasit Ray Ban - Ei tietoa
Valkonen toppi - ONLY
Tummansininen paita - Ellos
Takki - Ellos
Kameralaukku - Englanti
"Ryppy"legginsit - Gina Tricot
Converset - Stockmann


KARPOOO♥


Tykkään tästä, kun tällänen ihanan kesänen kuva.=)

Tiistaina oltiin Jennin kanssa Miikalla. Oleiltiin vaan siellä, katteltiin telkkaria ja innostuttiin keittämään pastaa. Siitä ei mulla kuvia ole, mutta ihan hyvin se onnistu!:D



Miks musta tuntuu, että tää blogi on täynnä vaan mun kuvia?:D


Miika soitteli kitaraa.


Ke-to yö minä, Jenni ja Miika oltiin Sannalla, mm. laulettiin Singstaria, katteltiin leffaa ja värjättiin Miikan hiukset.(:


Sanna ja Jenni♥


♥Miika


Ignoratkaa mun kaksoisleuka =(



Saatiin luokkasormukset eilen. Tossa on siis pieni norsuja ympärillä. Ja sisällä lukee TEPPO, joka on siis mun lempinimeni.=)



ENÄÄ 5 PÄIVÄÄ KOULUA! Joista torstai on "ysienpäivä" ja perjantaina kevätkarnevaalit.:D

7 kommenttia:

Karo kirjoitti...

moi

Anonyymi kirjoitti...

Mut siis toi otushan on ihan saman värinen ku aikasemmi. Värjää se miika vihreeks.

Anonyymi kirjoitti...

LAULOITTEKO SINGSTAR ABBAA ????

Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti poikaystäväsi silmämeikit ovat läppää. D'':

jennippi kirjoitti...

söpö mä :D:DD

Tea ♥ kirjoitti...

Karpo: :D:D::DD moi
Ano1: haha, ehkä mä jätän väliin:D vihreenä se ei välttämät olis nii söpö(;
Ano2: ei, ku 80's ja suomirock ==)
Ano3: ei ne ihan taida olla.. ei se kyl normaalisti tollasii käytä:D

Tea ♥ kirjoitti...

jennippi: olettt=)