27. lokakuuta 2009

Never will I give up trying cause you're everything to me

Mä en jostain kumman syystä muista eilisestä mitään muuta kuin sen, että kävin äidin kanssa citymarketissa ja hakemassa pizzat. Kyllä mä koulussa olin ja niin edelleen, mut ei silti mitään muistikuvaa :o No, enpä mä kai mitään ihmeellistä tehny. Taisin istuskella koneella sitten ja katteltiin illalla The Patriot -leffa.

ostettiin leffoja, sillä cittarissa on melkeinpä aina se "alelaari", jossa on alle 10€ leffoja, mukaan tarttu tällä kertaa Sweeney Todd, Rakkautta vain, ja Moulin rouge! :) (+ Arn 1&2)

tänään näytetään tältä:
farkkuleggarit - Gina Tricot
toppi - ONLY
villatakki - KappAhl
sydänkoru - lahja



4 kommenttia:

miiumau kirjoitti...

oi! ihananat hiukset!♥

Tea ♥ kirjoitti...

tittttts: kiitoksia !=)

Anonyymi kirjoitti...

hei toi sweeney todd on ihan äly hyvä!:D:D♥ joko oot kattonu sen?
niin ja ihanat hiukset, kivaa vaihteluase punanen=)=)<3

Tea ♥ kirjoitti...

ano: niin on! siis oon nähny sen pari kertaa aikasemmin, mut nyt tolta dvd:ltä en oo viel ehtiny kattoo :) kiitos <3