18. lokakuuta 2009

So don't let anyone scare you, you know that I'll protect you

Mun oli tarkotus kirjottaa postaus jo tiistaina, mutta tää nyt vähän viivästy, sillä mulla on ollut niin paljon kaikkea! Oon käyny keskustassa pariin otteeseen ja nähny kavereita ihan älyttömästi ja vaikka mitä muuta, joten kaikki aika on mennyt siihen. Enkä oikeen oo ehtiny kuvaileen paljoakaan. Mulla ois tavallaan niin paljon kirjotettavaa, mut en tiedä mitä kaikkea kertoisin.
Jos vaikka alotetaan maanantaista..

Olin siis äidin kanssa keskustassa shoppailemassa ja syömässä. Ekana käytiin hakemassa pari koulukirjaa mulle Akateemisesta, sen jälkeen kierreltiin vaatekauppoja ja sitten mentiin syömään nuudeleita ♥

hame 34,95€ Kappahl


villatakki 19,90€(?) Kappahl

ponnareita 1,90€ Kappahl
feikki Ugg-saappaat 39,90€ Dinsko
tyksin näistä ihan älyttömästi <3
Tiistain vietin Jennin kanssa meillä, katottiin Twilight ja ihan vaan perus höpöttelyä jne.:)
Keskiviikkona olin sit taas keskustassa. Näin vanhoja luokkalaisia, sillä yhellä heistä oli synttärit. Käytiin syömässä ja kierreltiin ympäriinsä. Sit yhessä vaiheessa törmättiin Jenniin, Sannaan ja Miikaan ♥ Oli ihan älyttömän ihana nähä Miikaa pitkästä aikaa.::)
Torstai meni sit taas koulussa ja koulun jälkee sit ulkona leksulla pitkäst aikaa! Näin kunnolla taas kavereita, vaikkei koko leksuporukka ollukkaan siellä.
Ja perjantai jatku samaa rataa, koulua ja kavereita =)
Lauantaina eli eilen sit datailin himassa ja Jenni tuli meille siinä 4n maissa. Katottiin Rakastunut Shakespeare leffa, josta osa sit meni ohi, kun ei oikeen jaksettu keskittyä siihen.:D Kävin sit saattamas Jennin bussipysäkille ja kotona viel hetki datausta ja sit katoin High School Musical 3:n. Sen jälkeen oli BB:n vuoro ja katoin ehkä 5 minuuttia Resident Evil: Tuhoa Canal+ Actionilta, mutta en sitten jaksanu, kun oon sen käyny leffassa kattomassa. Päätin sit kaivaa jonkun dvd:n ja kattelin sit Harry Potter 4:sta, kunnes alko sit vähän kyllästyttää ja siirryin omaan huoneeseen polttelee kynttilöitä. :)



Tänään ois tarkotus mennä Karpon kanssa kuvailee ulos :) Tosin tuolla on aika sateista, et ei niin paljon sinänsä innosta... mut Karpoa ei oo kunnolla näkyny pitkään aikaan, ni kyl on mentävä =)
Yritän tehä seuraavan postauksen mahd. pian, sillä mulla on lomaa ens viikko! Suunnitelmissa ois käydä ainakin kampaajalla sekä ettiä työssäoppimis paikkaa tammikuuta varten.
See ya ♥

Ei kommentteja: