26. syyskuuta 2009

My bitter heart is pumping oil into my veins

Helou, saatte oikeestaan pelkkiä kuvia taas, sillä mulla ei oo mitään kerrottavaa valitettavasti :C ja kuvatkaan ei mistään parhaimmasta päästä ole, anteeksi.

koulussa:
farkut - Carlings
toppi - ONLY
villatakki - Ellos ei, mä en käytä tota joka päivä
huivi - Seppälä


myöhemmin ulkona:
farkut - Carlings
toppi - ONLY
Led Zeppelin -huppari - Hellsinkishop
takki - Ellos
huivi - Varusteleka
pipo - Catmandoo/Prisma
joo, tosiaan pahoittelen näistä kuvista
Käytiin tossa pari viikkoa sitten iskän kanssa Herttoniemessä ostamassa mulle yks paita. Bongasin sitten rakennuksen kyljessä tän ja oli ihan pakko ottaa kuva :'D

Lainasin luokkalaiselta Billy Talentin uuden III -levyn ja oon nyt kuunnellu sitä tässä. Älyttömän hyviä biisejä, täytyy myöntää.:) ps otsikko Rusted from the rain biisistä

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

näytät ihan sille salkkareiden ex näyttelijälle, sille nooralle :D:D! siis ei mitenkää pahalla:o

Tea ♥ kirjoitti...

ano: haha, joo kiitti!:)) oon kuullu muutamalt muultaki ton saman, että näytän siltä :'D

Tes kirjoitti...

Kivoja asuja! :)

Tea ♥ kirjoitti...

Tes: kiitti! =)

E kirjoitti...

sulla on kiva blogi, tykkään!:)

Tea ♥ kirjoitti...

E: kiitti!:)