6. syyskuuta 2009

I just can't stop loving you

Päädyin taas kihartelemaan hiuksiani ja kuvailemaan eilen, joten saatte taas kattella mun omahyväistä, kuten eräs anonyymi sen niin mainitsi, naamaani.:D



tässä sit vähän päivän asua:
toppi - Spirit Store
farkkuleggarit - Gina Tricot
myöhemmin sit vähän parempaa kuvaa =)






Sitte kuvailun jälkeen lähin Jennin kanssa ulos. Nää kuvat on sitten otettu puhelimella, jossa megapikseleitä on huimat 3.2, joten laatu on mitä on.





Käytiin ABC:llä, ja ostin yllätys, yllätys - sipsejä! Oon syöny nyt 4 iltaa putkeen sipsejä, oon sipsiaddikti. Ja eilen en syöny noita kaikkia loppuun, eli tänään tulee sitten 5. ilta.


Jenni on söppänä <3

Jennin Bonbon-tikkari paperi 8--)

Even if this chemistry's catastrophe
I don't give a fuck
I don't give a fuck
If you wanna taste then take a bite right out of me
I don't give a fuck
I don't give a fuck

älyhyvä biisi

Jennin Canon EOS 1000D

Posetin itekseni jotai ja sit Jenni tuli tonne taustalle :D oot ihana <3

Santtu ja Joona löys meijät yhessä vaiheessa tuolt leikkipuistosta, jossa oltiin ja ne jäi sit meijän kans sinne ja änkeyty tollaseen autoon :')

Tänä aamuna oon sit selaillu netistä ihan älyttömästi kuvia vähän kaikesta, mm. Gossip Girlistä, Zac Efronista ja New Moonista.
Ja mun niin tekis mieli tehä hiuksilleni jotain, mua kyllästyttää nää jostain syystä.
Jos en kasvattais mun hiuksia, leikkaisin tälläset:
Taylor Momsenin hiukset on ihanat! Toi suora otsis ja rikotusti muualta. Eihän noissa paljoa eroa ole mun tän hetkisiin hiuksiin, mitä nyt otsis ja hiukan lyhyemmät. Mustana tietysti pitäisin noi, en alkais blondaamaan, eikä siinä mitään ideaakaan ois, kun oma hiusten väri on blondi. Mutta kyllä mä kasvatan! Tää on vähän ikuisuusprojekti, mut mä jaksan, en aio luovuttaa vielä.:D


unelmahiukset <3
vielä joskus mulla on tollaset, mut ihan mustat!
odotan niin paljon, että mun hiusket kasvais ja voisin leikkaa otsiksen uudestaan
Kohta pitäis varmaan mennä suihkuun, että pääsisin Karon luo, mutta jotenkin nyt laiskottaa ja sen huomaa. Mun piti mennä jo 2 tuntia sitten suihkuun.:'D Ehkä mä vielä sinne selviydyn.
Ciao

9 kommenttia:

Katja kirjoitti...

ooh noi taylor momsenin hiukset on ihanat. ja sunki tuccas on kyl ihana.

jennippi kirjoitti...

XXXXXXDDDDDDDDDDD MINÄ

Tea ♥ kirjoitti...

katja: niin on! kiitoksia =)

jennippi: XD

Karo kirjoitti...

NO NIINPÄ HOPI HOPI PORSAS PEEÄSHHHHhh jenni<33333333333333333333

Tea ♥ kirjoitti...

Karpo: joojoo äiti <3 kohta tulossa

Anonyymi kirjoitti...

mitämitä, ootko oikeesti blondi? =o
däääm, piti kysyä jtn muutaki mut tais unohtuu. anyway.

Tea ♥ kirjoitti...

Ano: jep, olen.:D oikeesti sellaset tositosi vaaleet hiukset, mutta ei niitä oo näkyny ainakaan 4 vuoteen =)

Anonyymi kirjoitti...

Ah kiitti taas sun miljoonasta identtisestä naamakuvasta =)

Tea ♥ kirjoitti...

Ano: eihän tossa ollu, ku 11 kuvaa =) jos ei miellytä, ei tarvi kattella.