16. syyskuuta 2009

I really do like you

Heip, oon täl hetkel koulussa ja tylsistyttää ihan älyttömästi.
Meil ei oo mitään määrättyä tekemistä atk-tunnilla, saadaan ihan vapaasti datailla. Niin aattelin sitten kirjottaa blogiin, kun ei enää muutakaan ole.

Mua väsyttää, en jaksais istuu koulussa ja mulla on ihan älytön nälkä.! Vielä 45 minuuttia ruokavälkkään ja eikä tuolla ees oo mitään hyvää syötävää :( Niin ja päätäkin särkee.

Oon muuten älyttömän stressaantunu koulusta. Noi lukio-opinnot on ihan liikaa mulle, en tiiä miten jaksan 3 vuotta tätä. Nyt tuntuu, et tekis mieli ens keväänä hakee uudestaan Heltechiin valokuvauslinjalle. Koska pelkät ammattijutut ois jees, et kyllä mä nää matkailujutut jaksan, mut en lukiota. Ja sit kun on vielä ne YO-kokeetki sitten, vaikka onhan niihin aikaa, niin silti stressaan niistäkin jo vähän.


Toinen opiskelujuttu toive on sellanen, että pääsisin kesällä lähtee Ranskaan, Pariisiin tai Nizzaan opiskelemaan ranskankieltä =) Olis kiva vähän tätä ranskantaitoa kartuttaa, oon sitä kuitenkin 2 vuotta yläasteella lukenu ja tässä koulussa en välttämättä sitä pysty jatkamaan. Haluisin siis ens kesänä sinne ainakin 4ks viikoks, toki pidempäänkin ehkä voisin olla, mutta se sitten maksaiskin enemmän. Toivon vaan, että vanhemmat sit päästäis mut tonne. Ois niin unelma päästä Ranskaan.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ranskaan, pariisiin tai nizzaan? jospa ne pariizi ja nizza on kuitenki siellä ranskassa?(:

Tea ♥ kirjoitti...

Ano: voi kyllä mä sen tiedän :)

Anonyymi kirjoitti...

etkö voi jättää sitä lukiota kesken, ja jatkaa vaan sitä matkailua?

Tea ♥ kirjoitti...

Ano: en sillä, mulla on kaksoistutkinto ja kaikki on sillei samasrakennuksessa ;s täytyy vaan yrittää pärjätä