22. syyskuuta 2009

I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me

Tänään oon viettäny koko päivän kotona sen lisäks, että olin koulussa. Tää päivä on ollu ns. vähän turha.. Koulussa ei mitään merkittävää ja kotona oon vaan istuskellu koneella ja syöny. Ei yhtään innosta mennä ulos, vaikka aikaa oiskin saattanu olla, sillä tuolla on niin kylmän ja sateisen näköstä - harmaa ja tylsä syksy.


Oon saanu Power Point esityksen aikaseks tässä. ATK-tunnilla saatiin tehtäväks ja aihehan oli vapaa, niin tein sitten Gossip Girlistä. Ah, odotan vaan, kun kolmas kausi joskus rantautuu tänne Suomeen♥ :) Ehdoton lemppari sarja Huippiksen lisäksi.

t-paita - Gina Tricot
villatakki - Ellos
farkkuleggarit - Gina Tricot
mikrofoni kaulakoru - JC
sormus - Bijou Brigitte
(+nahkatakki ja korkokengät)



Nyt meen mussuttamaan pähkinäsuklaalevitettä ja tekemään läksyjä,
muspus

7 kommenttia:

krrMIIAkrr ;);;););)););)); kirjoitti...

hmphhhhh toi paita !!!!! mulla on just toi just nyt päällä nyyhpyyh. ei siinä mitään. toi paita on ihana♥

Tea ♥ kirjoitti...

krrMIIAkrr ;);;););)););));:haha :D mäki tykkään :)

Anonyymi kirjoitti...

sama paita joka päivä

Tea ♥ kirjoitti...

ano: kahtena päivänä, tarkottaaks se joka päivä'?:):)))))))))))))))))

Anonyymi kirjoitti...

jep :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Anonyymi kirjoitti...

::DD:D:D:d.d mikä toi sun ilme oikee o tos vikas kuvas

Tea ♥ kirjoitti...

Ano: jaa-a :D