18. elokuuta 2009

My fingers keep on clicking to the beating of my heart

Olin suunnitellu, että kirjotan kunnon selostuksen, mitä oon viime päivinä tehny. Nyt kun sitten avasin tän tähän, niin tuli sellanen "......" Apua, mitä mä muka kirjotan? Täytyy vähän kelailla, mitä on tapahtunu.


Niin, elikkäs torstaina alkoi koulu. Ja ensivaikutelma luokasta oli kyllä sellanen, et en varmaa tutustu keneenkään, mutta toisin kävi, mukavia ihmisiä sieltä löytyy=) Pari ekaa päivää (to ja pe) meni sitten siinä kouluun tutustuessa ja sen jälkeen sit kavereiden kans ulkona. Lauantai meni siinä samallailla, kavereiden kanssa.
Sunnuntaina sit olin Sannan konffis, ja olin sitte siellä kuvaamassa ja muutenkin. Konffiksen jälkeen menin sitten keskustaan ja olin Nikin kanssa siellä.8---) Niki on yks ihanimpia tähän mennessä tapaamiani ihmisiä.Koulussa siis tutustuttiin, ollaan samalla luokalla, että sitä kautta tunnetaan.=)
Maanantaina, eli eilen, sitten taas kouluun ja oli onneksi pelkkää enkkua, että ei siellä tarvinnu olla, kun 9:30-11:50. Sit näin Milaa, oltiin meillä, sillä ulkona sato, ja juteltiin todellakin kaikesta. Sen jälkeen sit piti mennä leksulle, mutta olinkin sitten Nikin kanssa taas.=) Oli ihan älyttömän kivaa eilen, kiitos Nikin.
Tänään en oo muuta tehny, ku koulussa ollu ja kotona datannu. Kohta puoliin pitäs sitten lähteä ulos kavereiden kanssa, vaikka onkin vähän sateinen ilma. Eihän se mitään haittaa, kun on hyvää seuraa.:)

Eipä mulla sitten muuta, nyt tähän muutama kuva lauantailta.






ps. tänään 21.00-23.00 2 jaksoa Gossip Girliä putkeen IHANAA♥

Ei kommentteja: