2. elokuuta 2009

kuuden tunnin yöunet

Ja nyt väsyttää !
Oisinhan mä toki voinut enemmänkin nukkua, mutta ajattelin nousta sopivaan aikaan, ettei sitten mee koko päivä ohi.

Eilen oli vähä outo, hassu päivä, mut silti kiva ::) Tuli nähtyy taas ihmisii, joita ei oo vähään aikaan nähny <3kiitos siitä. Fiilikset sit vähän vaihteli puolelta toiselle.. välil kaikki oli vaan hyvin ja nauroin ja hymyilin, mut muutaman kerran melkeen itkin. Enkä tiedä miksi, oli vaa sellanen tyhmä olo jostain syystä.
Tuli sit kans syötyä ja katottua telkkaria meillä yhen kaverin kanssa:''D<3
vähän inside-juttu, ei voi ymmärtää.

Seuraavaksi mä alan tehdä Japani postausta heti perään, sillä se on hiukan viivästyny. Oon ollu niin kiireinen. Vaikka oon koneella käyny, ni en oo ehtiny kirjotella. Oon ollu pari kertaa mökillä ja tosi paljon ulkona kavereiden kanssa, joten blogille ei oo niin paljoa jäänyt aikaa. Mutta tänään siihen tulee muutos, ainakin täksi päiväksi..

Ei kommentteja: