6. elokuuta 2009

I am in the dark beside you

sori kuvan laatu
Nonii, oon tässä nyt kolmena viime päivänä ollu kavereiden kanssa - onneks. Maanantaina oltiin vaan leksulla ja käytiin kaupassa, sellasta perus hengailua ja puhumista.
Tiistaina sitten lähin lintsille.
Elikkä olin siellä Jessen, Jonin, Jyrin ja Larin kanssa. Aluks Larin veli oli myös meijän kans, mut sit se häippäs toisten mukaan. Oli ihan älyttömän kivaa, ja olin elämäni ensimmäistä kertaa Raketissa! Toisel kädel pidin kiinni niistä suojusjutuista(vai mitä onkaan ne, ettei niiku tipu sieltä?) ja toisel kädel Larin kädestä, oli sen verran paniikki ja kiljuin ihan hulluna ja keräsinpä sitten muutamia katseita jonosta siinä vaiheessa, kun tultiin takasin alas.:'D Muut laitteet oli sit tuttuja missä kävin, mm. Hurjakuru, Vuoristorata, Linnunrata, Mustekala, Vekkula ym kivat laitteet. Ainiin ja tietysti tää uus Kehrä, joka on siis ns. entinen Enterprise. Suoraan Linnanmäen nettisivuilta lainattuna "Toiveuusinta yleisön pyynnöstä... Kehrä on vuonna 1998 puistosta poisviedyn Enterprisen jälkeläinen." Mua ei ees oikeestaan pelottanu mennä siihen, mut sit ku oltiin istuttu ja se lähti liikkeelle, tuli sellane 'ou mai gaad ou mai gaad kuolen'. Noei ihan, mut melkee:D Kiljuin ihan hulluna siin kohtaa, kun meni ihan ympäri, täysin pääalaspäin.
Sitten kaheksan aikaan lähettiin kotiin päin, että ehtii Skinsin nähdä, ja olinkin jo vähän puol 9 jälkeen kotona, että siinä välissä ehin vähän muuta tehdä. Mm. korjasin Larin yhen pehmokirahvin, jonka se voitti, koska se oli menny selästä vähän rikki. Sitten tuli Skins ja Gossip Girl. Ne on ne kaks ainoota ohjelmaa tällä hetkellä, jotka on pakko kattoa!

Eilen sitten olin koneella johonkin 5-6 asti päivällä, luin yhtä Harry Potter-ficciä pitkästä aikaa, joka kylläkin jäi kesken. Sitten lähin leksulle, olin ensin Jaakon kans kahestaan, sitten Sanna liitty meijän seuraan ja taas vaan perus hengailua. Käytiin sitten kaupassa ja sieltä sit Tanja tuli meijän seuraan. 9ltä mun ja Sannan sit piti mennä kotiin, ja Jaakko ja Tanja tuli vähän matkaa saattamaan mua. Tanja käänty aikasemmin ja Jaakko tulikin sitten meille. Katteltiin telkkaria ja puhuttiin kaikenlaista. Oli kyl tosi kiva päivä/ilta, jotenki Jaakko ain onnistuu piristämään mua.

Tänään sit varmaan taas kavereita nään, toistaseks ei oo viel mitään suunnitelmia.=)
pus♥

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jaakko.. ;)

Tea ♥ kirjoitti...

ano: oot iha salee sanna:'DD !

Sanna kirjoitti...

EN EES OLLU, olisin hei kirjottanu täl omal nickil:D:D mut olin kyl sanomas samaa et jaakko ;;;)))

Tea ♥ kirjoitti...

Sanna: ahaaa, kiva:'DDDD einytheimitäätollasii

Anonyymi kirjoitti...

jätitkö ton miikan tän jaakon takia?

Tea ♥ kirjoitti...

Ano: en missään nimessä, Jaakko on vaan kaveri. Miikan kanssa oli kaikkee muuta, joita en aio teille ihmisille vaivautua kertomaan.