22. elokuuta 2009

Mä voin jäädä sun viereesi, jos sä pelkäät pimeää. Mä voin pitää sun kättäsi, jos sä luulet, etten jää.

Heip, voisin selostaa tästä viikosta, mutta kun en oo paljoa oikeestaan tehny. Koulussa tietysti on tullu käytyä ja täytyy sanoo, et kiva koulu on =) Helppo löytää kaikki luokat jne. Sit oon joka päivä ollu Nikin kanssa ja myös muitten kavereiden kans leksulla.

Mä oon vähän niinku rakastunu. Oon vähä väliä ihan taivaassa, varsinkin kun Niki on paikalla. Tuntuu vaan, et kaikki ois täydellistä, ku se on vierellä ja tuntee sen läheisyyden. Kaikki ne kosketukset ja suudelmat on unelma. Niki on niin täydellinen just mulle. Tuntuu, ettei ketään parempaa olis. =)

Eilen sit oltiin taiteiden yössä kaveriporukalla, hengailtiin vaan ympärikaupunkia mm. Finlandia-talolla ja Kampissa. Mitään ihmeellistä ei tapahtunu, bongattiin kylläkin Salkkareiden Juulia kännissä ja rööki kädessä.:D
Tänään sitten suuntaan mökille yhdeksi yöksi -.- Raahaan varmaan 5 kirjaa mukaan ja luen kaikki.. melkeen. Vois sitä varmaan jotain taas kuvailla, ni sitten tännekki jotain vähän mielenkiintosempaa.

Ciao

12 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sullahan noita miehiä riittää

Anonyymi kirjoitti...

huoh

Anonyymi kirjoitti...

mitäs vitsiä :DD oot tuntenu sen jätkän ehkä viikon ja oot jo iha rakastunu siihe??
ton sun selostuksen puheella oot vaan syvästi ihastunu :) ei kannata tuhlta sitä rakkaus-sanaa. et tainnu sitä edellistäkään rakastaa ku noin nopeasti hyppäät toisen syliin.

Tea ♥ kirjoitti...

Ano1: kuis niin muka?

Ano2: jaa-a

Ano3: kun et asiasta tän enempää tiedä, mitä oon blogiin kirjotellu, niin voit olla ihan hiljaa, kiitos =)

jennippi kirjoitti...

haha vähä hajosin noille ano kommenteille XD mut mm joo osittain samaa mielt ;D <3
ps mä sen näin röökii kädeessää lälä

Tea ♥ kirjoitti...

jennippi: no ei kai, jotkut osaa olla vähä tollasii, ku ei asioist tiiä 8----------))

jennippi kirjoitti...

joo no mutta oon kyllä noiden kanssa osittain samaa mieltä. :)
vaikka asiassa ei ookkaan kai mitään tietämistä.. vai onko ?

Tea ♥ kirjoitti...

jennippi: no ehkä onkin :D en mä kaikkea aina kerro =)

Bom kirjoitti...

Hmm, olivatpa nuo ylempänä olevat anonyymit ilkeitä :o Ihan kuin rakastuminen olisi heidän mielestään kiellettyä tai jotain siihen suuntaan. :/

Mutta juuu. Oot muuten ihan älyttömän nätti tyttö : )

Tea ♥ kirjoitti...

Jenny: niinpä =) voi, kiitoksia 8--)

melkeinanonyymi kirjoitti...

Höh, miikaeatsyou ja sä olitte nii täydelline pari =(

Tea ♥ kirjoitti...

melkeinanonyymi: miikan vaan piti muuttaa, niin ei se vaan toiminu, ku toinen asuu toisel puolella suomea ::(