14. elokuuta 2010

There are things you hope to see

Ihan ekana ihmettelen, että miks ihmeessä oon jo hereillä tähän aikaan?!? Heräsin tossa puol 10 aikaan, enkä enää jatkanu nukkumista. Ja nyt sit oon ihan kuollu. Hyvä idea tosiaan.. Ulkonakin on ihan hirvee sää(sataa, salamoi ja jyrisee, nyt se onneks taukos hetkeks), niin ei tee mieli lähteä mihinkään - ainakaan vielä.

Tää viikko on menny taas perushengaillessa. Tosin keskiviikkona suunnattiin leksun/ostarin sijasta tyttöjenpuistoon Jengipolkufestiin, jossa oli esiintymässä mm. Juno ja Steen1. Näitä kumminkin ihmiset pääasiassa halus mennä kattomaan, itehän mä en suomalaista musaa kuuntele melkeinpä yhtään.
Ja torstaina äiti kävi hakemassa mulle ja parille kaverille liput Bullet For My Valentinen konserttiin marraskuussa (14.11.@jäähalli, 42€). Oon niin ilonen, et pääsen sinne! Viime kerralla, kun Bullet oli Suomessa, niin en jostain syystä päässy. Ja tää on kaiken lisäks mun synttärilahja, joten ei ite tarvii maksaa :)

Eilinen oli vähän säätöä, kun yritettiin juhlistaa vikaa lomaviikonloppua :D Ensin kesti, että päästiin liikkumaan minnekkään ja Pikkukoskella poliisit tulikin sit pilaamaan sen. Sitten lähettiin takasin pihlikseen ja se matka kesti ikuisuuden, kun pysähdeltiin varmaan sellaset 5 kertaa matkan aikana :D No loppuilta suju sit ihan mukavasti onneks :)

Väsään tähän seuraavaks ensimmäisen Espanja-postauksen teille :) Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja: