5. elokuuta 2010

Danmark day 4

Neljäntenä päivänä lähettiin autolla ajelemaan ympäri sitä saarta, jossa Köpenhamina sijaitsee. Ekana käytiin akvariossa, jossa otin ihan älyttömästi kuvia :D Ne heilahtaa niin helposti, kun ne kalat ei voi pysyä sekuntiakaan paikallaan! No mutta kyllä mä sentään jotain sain aikaseks. Ja olin jotenkin kuvitellu ton akvarion isommaks, siellä ei ollu paljon mitään. No mutta tosiaan sen Osakan akvarion jälkeen kaikki muut tuntuu pieneltä..

Akvarion jälkeen lähettiin sitten johonkin linnaan taas. Ihan tosissaan mulla ei ole mitään muistikuvaa, että mikä linna se oli, mutta ehkä joku joka on käynyt, niin tunnistaisi. Se oli suht iso, monta kerrosta ja joku merimuseo ja mä jopa kiipesin 104 porrasta ylös torniin. Ei tosin ollu korkein torni, mutta silti oon suht ylpee tosta :D
Sen linnan jälkeen ajettiin Hamletin linnaan, josta mulla ei ookkaan paljoa kuvia. Siellä oli suht pimeetä ja salamalla ei saanu ottaa tai sit jostain muusta syystä mulla ei niitä kuvia ole...hmm.









farkut - Dr. Denim/Carlings
toppi - Vero Moda
paljettihuppari - Forever 18
aurinkolasit - Tanska
kengät - Converse




Tuolta sängystä kuulu vaan hihittelyä ja naurua ihan kun siellä ois joku ollu. Suht pelottavaa! Tuli mieleen se muumien kartanojakso..

Sit käytiin jossain tyrmissä/kellarissa. Oli sanottu, että kannattaa olla taksulamppu siellä on pimeetä.. Tässä vaiheessa ajateltiin, et ei siellä mitään tarvii, mutta lopulta siellä oli sit ihan pilkko pimeetä! Ja kylmää, hengityskin näky sellasena huuruna ilmassa. Pelotti ihan sikana siellä :D Onneks puhelimella sai jotain valoa.






Sit siirryttiin sinne Hamletin linnaan, joka ei ollu kovin kummonen muistaakseni... Toi suihkulähde tosin vähän viilensi, kun siitä roisku vettä.

Ei kommentteja: