1. helmikuuta 2013

Thaimaa pt. 1

Eihän tosta Thaimaan reissusta oo ku lähemmäs vuosi (10kk jos tarkkoja ollaan) ja nyt vasta oon saanu kuvat setvittyä. laiskuutta ilmassa... Yritän jotain tonne kuvien väliin höpistä, jos vähä selventäis jotenkin :D 
Näitä kuvia tosiaan tuli otettuu sellaset 1500+ kappaletta, niin niissä tosiaan oli selailemista. Mun porukatkaan ei oo vielä nähny näitä kuvia, vaan jotain muutamia yksittäisiä. Facebookiin oon kanssa parisenkymmentä kuvaa laittanu, mutta en sinnekään mitään älyttömiä määriä viitti tunkea. Teen tosiaan useemman postauksen näistä, niin saa vähän enemmän kuvia näytille. Pitemmittä puheitta, olkaa hyvä:

Helsinki-Vantaan lentokentällä


Olin ihan innoissani ku saavuttiin Thaikkuihin. En ollu ikinä ennen käyny siellä, toi kieli oli niin makeen näköstä ku sitä oli tietysti kaikkialla. Ja meinasin alkaa itkee, ku näin palmun ekaa kertaa elämässäni(!!!) heti ku astuttiin lentokentältä ulos :D



Saavuttiin Pattayalle joskus varmaan 12sta maissa, eikä meijän hotellihuone ollu vielä valmis, niin mentiin Samulin porukoiden luo odottelemaan. Samulin porukat asu jonkun niiden tutun loma-asunnossa(?), joka oli tälläses tajuttoman korkees tornitalossa.. olikohan ylin kerros 30. Mun ja Samulin hotelli oli tästä katottuna puol kilsaa vasemmalle, eli oltiin tosi lähekkäin, vaikka luultiin, että ollaan paljon kauempana sillon ku kartasta näitä alunperin katteltiin.



Pelkäsin et pudotan mun kameran tonne :D enkä ees ite uskaltanu kattoo tonne alas ton parvekkeen kaiteen yli, vaan laitoin kädet suoraan ja räpsäsin kuvan.




meil oli kiva kämppäkaveri


naminam herkkua ♥


Meijän hotelli oli tämmösellä pikkukujalla, jossa oli parvekkeelta katottuna tosi nätit maisemat :D Meijän huoneesta mulla ei oo ku yks nopee räpsäsy sängystä joka on tosi tylsä, kun ei siellä huoneessa pahemmin ollu mitään (perus sänky, pöytä, tv, kaappi ym).. Tykkäsin kyllä yleisesti meijän hotlasta, plussan ilmana wifi!


Pari ekaa päivää meni tämmösissä tunnelmissa. Altaalla oleskelua, syömistä, kävelyä tossa lähistöllä, shoppailua..

Tänään tosiaan sinne Onnelaan ja huomenissa töihin, sunnuntaina serkkujen synttärit! Viikonloppuni on siis täynnä, mutta katotaan jos saisin sunnuntaina sitte illemmalla kakkospostauksen tehtyä.

ps. olin tänää ekaa kertaa elämässäni salilla!!!woo

Ei kommentteja: