27. helmikuuta 2013

Helmikuu

Vaikka tätä helmikuuta nyt onkin vielä 1½ päivää jäljellä, niin kasasin tähän vähän mitä kaikkea sitä on tullu tehtyä. Ilmeisestikin istuttu autossa, ryypätty ja viety koiraa ulos :D kuulostaa hyvinkin tylsältä, mutta sitä se vissiin onkin, lukuun ottamatta noita baari-iltoja tosin. Kaikki on tosi sekavaa tällä hetkellä, en tiedä mistään mitään. Nyt joku selkeyttämään asiat. Vaikeita päätöksiä, joita ei osaa tehdä.

1. minä moi autossa 2. koiruuden kanssa ulkona 3. ehkä paras jätski ikinä!! 4. minä moi mun huoneessa kivan juurikasvun kanssa ps. nalle 


1. minä moi tahkolla kylppärissä 2. minä moi autossa taas 3. paloheinässä pulkkamäessä samulin ja sen pikkuveljen kanssa 4. koiruus moi

1. paras kaveri ♥ montakoha sitä ollaan taas juotu 2. sulaa 3. minttukaakao nami 3. en tiiä missä toi panta on ja harmittaa :(

1. tahko 2. tahko ja mun lauta 3. hello kitty tyyny vaan 11,99e Toys R Us 4. pinkkipäivä

1. letti ja söpö korva 2. töiden pukkarissa, vastustan talvea ja siirryin nahkatakin käyttöön 3. anninan kans mäkkiraivot 4. eilen löyty kuollu kala polun varresta, jonka kimpussa oli varmaan 5 varista ja osku halus liittyä seuraan

1. autossa taas 2. jennin kanssa kiinalaista syömässä 3. koiruus taas :) 4. töitätöitä

1. must tuntuu et tääl ei pahemmin muita kuvia näy, ku näitä juomakuvia?!? 2. ja tietysti piti sitä ottaa kännivessakuvakin :D @Tillikka med ansba

2 kommenttia:

Vilma kirjoitti...

voi, kaunotar oot! <3

Tea ♥ kirjoitti...

Vilma: voi kiitos ihana! <3