28. maaliskuuta 2012

Before I die..

Oon täs nyt tokaa päivää saikulla (huomenna takas töihin), iski tukkonen olo ja kurkkukipu vaihteeks ♥ Ajattelin nyt sit ajan kuluks tehdä Bucket Listin. Valitessa kesti vaik kuinka kauan, löysin 97 juttua joista valita (tosin löyty sellasiaki sit vielä, jotka oon jo tehny), mutta päädyin sit laittamaan nää 13 asiaa tähän.

Oon aina ajatellu, et sit viimeistään siel kuolinvuoteella kerron kaiken mitä oon ikinä kenestäkään ajatellu.




Osaan siis tosiaan keittää pastaa ja öö paistaa jauhelihaa, voisko joku opettaa mut kokkaamaan?


Tätä ollaan suunniteltu äidin kans siitä asti, ku 2. osa tuli DVDlle ♥ pitäs vaan löytää sopiva hetki tälle!

Osaan tällä hetkellä 5 kieltä (en kuitenkaan kaikkia sujuvasti), ois niin siistiä osata puhua vaikka mitä! Italia on seuraava, jota haluun oppia.

Syön aamiaista tosiaan viikonloppusin, enkä aina sillonkaan.



Oon joissain asioissa tosi arka ja epävarma, en uskalla yksin tehdä mitään tai mennä minnekkään. Hermostuttaa tollaset asiat ihan tajuttomasti.


Ois ehkä maailman siisteintä!


Tää on vissiinki se ykkös asia täl listalla! Oon just niitä ihmisiä, jotka pikkutytöstä asti suunnitellu ja unelmoinu omista häistään.


Oon aina halunnu olla limusiinin kyydissä.


Viel jonain päivänä haluun omia pikkusia :)




2 kommenttia:

Santra kirjoitti...

Tosi kivan olonen tää sun blogi!

Käy kurkkaamassa myös mun blogi, kaipailen uusia lukioita & ideoita postauksiin!

http://santran-blogi.blogspot.com/

Tea ♥ kirjoitti...

Santra: kiitti! käynpä vilkasemassa