9. helmikuuta 2012

Fashion Against Aids 2012

Jee, uus Fashion Agains Aids mallisto on ilmestyny näkyviin H&M:n lehdistösivulle! Oon pari kertaa aikasemmin suunnitellu ostavani FAA tuotteita, mutta rahatilanne onki sit näyttäny nollaa.. jospa nyt jotain kivaa onnistuis itelleen haalimaan.
Joten mäkin päätin tehä kollaasin parista jutusta mitkä ois kivoja!

Ehdottomasti haluan noi kengät! Ihanan kesän väriset ja just sopiva kiilakorko, täydelliset mun makuun :) Noi legginsit taas on niin mun näköset, eikä niitä voi koskaan olla liikaa kaapissa kuten ei myöskään mekkoja! Toppi on ihan perus ja oon ruvennu tykkäämään ton mallisista topeista, kuhan nyt vaan tulis se kesä et pääsis pitämäänki niitä (-15 astetta ei oo kovin houkutteleva toppikeli).
Malliston korut ei ollu mitenkää ihmeellisiä, toi oli lemppari niistä. Vähän erikoinen mulle, mut pitäähän sitä uuttakin kokeilla välillä. Hiusjutut oli ihan kivan näkösiä sulkajuttuja ja olihan siellä sit pyyhkeitä ja jopa laastareitakin!



NYT mä taidan yrittää mennä nukkumaan, jos uni vaik tulis? Nukkumatti on ollu taas myöhässä töistä muutaman päivän..

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Superkiva blogi sulla! :)


http://littledraconflies.blogspot.com

Tea ♥ kirjoitti...

Linda&Sofia: kiitti!