13. marraskuuta 2010

We will be victorius

Hei mä oon täällä taas. Oli hiukan pitkä tauko tässä mun bloggailussa - ei ollu yhessä vaiheessa konetta käytössä kotona, eikä sit hirveesti oo aikaakaa ollu, mutta nyt korjaan asian! Bloggailu alkaa taas ihan kunnolla :) Huomaan, että oon saanu pari lukijaa lisää - tervetuloa ja kiva, kun vanhatkin lukijat on edelleen täällä!

Mun elämään ei tällä hetkellä sen ihmeellisempää kuulu, kuin koulu, kaverit ja poikaystävä :) Kaverit tietääki kaikki kuulumiset ja kertoilen sitte tottakai tännekkin, kun jotain tulee.
Nyt sit vähän kiuvia tän 2n kk:n ajalta, ja lisää on tulossa myöhemmin (mm. luokan Porvoo reissusta)!

legginsit - GT
toppi - Vero Moda
ruutupaita isoveljeltä
vyö - CHUXX
takki - Ellos
kengät - Dinsko





legginsit - GT
Led Zeppelin -huppari - Hellsinkishop
huivi - Varusteleka
kengät - Dinsko



legginsit - GT
pitkähihanen - Primark
takki - Ellos
pipo - Catmandoo
kengät - Dinsko

Tänään sit ohjelmassa ruuan laittoa, leffojen kattelemista, juoruumista ymym tyttöjen kans Tinjalla!♥
Pitäkää hauska lauantai!

3 kommenttia:

Paula kirjoitti...

ihanat noi kuvat sust ja sinist:)<3

Anonyymi kirjoitti...

ihana toi mis o putsi ym :D.d.d.d.d. t jennnididgfk

Tea ♥ kirjoitti...

paula: kiitos <3
jenni: haha joo mäki tykkään :D noit on viel enemmä tollasii vastaavii:DD::D:DD