22. maaliskuuta 2010

Could I get you off my mind this time?

On ollu vähä hiljasta täällä blogin puolella, sillä sain viime viikon tiistaina jonkun ihme päänsäryn, joka jatku sitten ihan koko loppu viikon. Nyt kumminkin oon siitä selvinny ja alan taas enemmän kirjottelemaan :)
Eli viime viikkoon mahtu päänsärystä kärsimisen lisäks nukkumista, sohvalla makoilua, paljon paljon syömistä ja leffojen kattomista (mm. Jane Austenin jalanjäljillä, Match Point, Jump In!, Peter Pan, Hannah Montana: The Movie, Pako Huang Shista), joita kaikkia en ees muista. Noiden lisäks oon kattonu tosi paljon Disney Channelia ♥ :)

farkkulegginsit - GT
Metallica paita - synttärilahja
ruutupaita - H&M
aurinkolasit - Japanista


En saanu aamulla laitettua hiuksia, ni vihdoin leikkasin tän otsiksen takasin.




Nii ja voitin Ragnarin blogista NRJ:n Aamupoikien levyn! :D





5 kommenttia:

Kris✞i kirjoitti...

no nyt tykkään viel enemmän sun hiuksist! XD ja vitsi sun silmätttt<3

Karo kirjoitti...

Mietin esim hetken mikä sussa on erillaista, mut otsisha c... sopii kyl ;-)

Tea ♥ kirjoitti...

kristi: kiiiitos <3

Karo: :----) jep, kiitti!

Sanna kirjoitti...

Vähän outoo et sulla on otsis!! <: mut mun mielest toi sopii vaan niiiin hyvin sulle ♥ (: hähää, ja kuka näkeekään sen huomenna? MINÄ <3<3<3<3 oon paras vaan

Tea ♥ kirjoitti...

Sanna: haha, kiitti :_D <3