8. tammikuuta 2010

I just need the one I can't have

Mul on ikävä kesää, sitä lämpöä. Mä kestäisin joka ikisen hyttysen, ampparin tai minkä muun tahansa ötökän, jos vaan ois kesä! Mä kestäisin jopa mennä mökille. Alkaa kyllästyttää tää kylmä ja talvi, kun ei tuolla ulkona mitään voi tehdä. Mul on ikävä kaikkia niitä kavereita, joita kesällä näki päivittäin, joiden kans hengas koko ajan. Muutamia niistä oon nähny nyt talvellakin, mutta joitain en oo moneen kuukauteen nähny. Ootan niin paljon, että nää 5 kuukautta menis tositosi nopeesti.

Kuvia viime kesältä.














Mun oli tarkotus tehä tää postaus jo eilen, mutta sit tuli kiire lähtö Talolle :D Joten saatte tän nyt. Tänään tai huomenna sit Luosto postaus. :)

2 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

ÄÄÄÄÄ, KESÄ ♥!!!!!!!! :(((( HALUUN SEN TAKASSSS. oih, järkyttävä ilme mulla ♥

Tea ♥ kirjoitti...

Sanna: niinpää <3